Mivel sok játékban összefolynak az állatcsoportok, ezért nem választottam szét az állatos játékokat külön háziállatokra és vadon élő állatokra (díszállatokra, vizi állatokra, külföldi állatokra). Hogy átláthatóbb legyen, mindegyik játék leírásába félkövér betűvel kiemelve beleírtam, hogy milyen állatok szerepelnek az egyes játékokban.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban csak házi állatok szerepelnek. A kártyákat elhelyezzük az asztal közepén egy pakliban képpel felfelé. A játékosok feladata, hogy az 5 állatos dobókockával a képen szereplő állatokat dobják. Minden játékos háromszor próbálkozhat és amelyikkel olyat dobott, amire szüksége van, azt félre teheti. Könnyebb, ha a három próbálkozás után a következő játékos onnan folytathatja, ahol az előző abbahagyta (a félrerakott kockákat nem kell felvenni és dobni velük). A nehezebb verzió, ha mindenki tiszta lappal kezd és a köre elején mind az 5 dobókockával kell dobnia. Így lassabban szerzik meg a játékosok a kártyákat.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban van házi állat, vizi állat és külföldi állat. A játék többféle képpen játszható. Mindegyik játéktípus célja, hogy elsőként találd meg azt az állatot, ami mindkét kártyán szerepel.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban van házi állat, vadon élő állat, vizi állat és külföldi állat. A játék lényege, hogy minden körben van egy állat, amiről megpróbáljuk kitalálni, hogy melyik tulajdonság igaz rá. Minden tulajdonságnak van egy kártyája, amin valamiképpen szimbolizálva van a tulajdonság. Mindenki 4 tulajdonságra tippelhet korongok segítségével. Amikor mindenki elhelyezte az összes korongját, a megoldókulcsot megnézve kiosztjuk a pontokat. A játékot az nyeri, aki a legtöbb pontot szerezte.
Tulajdonságok: emlős, kihalt vagy veszélyeztetett, vízben él, erdőben él, páncélos, csoportosan élnek, tojásrakó, amerikai (itt mi megbeszéltük, hogy mi Magyarok vagyunk, ezért ez nekünk most a magyart jelenti), tud repülni, van uszonya, van csőre, van patája, van foga, csak növényt eszik, este aktív, van farka, van szőre.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban van házi állat, vadon élő állat, vizi állat és külföldi állat. A játékosok kiválasztanak egy tulajdonság kártyát. Azt elhelyezik a dobozoldalában úgy, hogy kívül is látható legyen a tulajdonság. Ráteszik a dobozra a tetejét. Végig nézik az állatokat és a doboz tetején lévő lyukon bedobják azt az állatot, akire igaz a tulajdonság. Ha végeztek, kiveszik a kártyát és az állatokat a dobozból és a kártya hátoldalán lévő megoldókulcs segítségével leellenőrzik, hogy a megfelelő állatokat választották-e ki.
Készült Kioukoi gyümölcsökkel és zöldségekkel is!
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban csak vadon élő állatok szerepelnek. A játék 8 állat táplálkozását tanítja meg. Ha megtippelted, hogy a választott állat mit eszik meg a megadott táplálékok közül, az állatképet megfordítva találod a megoldókulcsot. Ez alapján le tudod ellenőrizni, hogy jól oldottad-e meg a feladatot.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban van házi állat és vadon élő állat. A játék fejleszti a tárgyak térbeli elhelyezkedésének felismerését (térbeli tájékozódást). A játékos kiválaszt egy feladatlapot és megkeresi rajta az 5 állatot. Az állatok képével ellátott korongokat aszerint helyezi el a mátrixban, hogy melyik tárgyhoz képest hol helyezkedik el az állat. A gyermek a játék során gyakorolja az alatt, fölött, elött, mögött és a benne szavakat.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban csak vadon élő állatok szerepelnek. Madarak és kukacok. A játékosok a fárol indulnak. A soron következő játékos dob a dobókockával és annyit lép, ahányat dobott. Megfordítja a fát, amire érkezett és megnézi, hogy van-e a kártya hátoldalán valamilyen színű kukac vagy nincs. Ha van, akkor kiveheti a dobozból az azonos színű kukacot és maga elé teheti. Ha nincs, akkor nem történik semmi és a következő játékoson a sor, hogy kukacot találjon. A játék rövidebb, ha mindig felfordítva hagyják a játékosok a kártyákat. A játék hosszabb lesz, ha a játékosok mindig visszafordítják a kártyákat. A játékot az nyeri, aki a legtöbb kukacot szerezte.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban csak vadon élő állatok szerepelnek, azon belül is csak a sün. A sünik téli álmukra készülődnek. A soron következő játékos dob a kockával. Ha számot dob, akkor bárhogyan elosztva annyit léphet a levelekkel, ahányat dobott. Minden egyes lépést akár külön, külön levéllel is le lehet lépni. Lépésnek számít az is, ha a kosarakon egyet forgatsz vagy ha étteszed a kosárból a levelet a sünidre. Ha szelet dobsz, egy levelet egyel feljebb mozgathatsz. Ha seprűt dobsz, kapsz egy seprűt, ami egy lépésnek számít. Ezt bármelyik körödben felhasználhatod. A játékot az nyeri, aki a legtöbb levelet gyűjti.
A játék rövid ismertetése: Ebben a játékban csak vadon élő állatok szerepelnek, azon belül is csak a mókus. A játékosok célja, hogy elsőnek etessék meg a 4 kismókusukat. A soron következő játékos dob egyet a dobókockával. Ha egy vagy két levelet dobott, a mamamókussal kell lépnie ahány levél van a dobókocka felső oldalán. Ha makkot dobott, akkor bármelyik fára tehet egy szem makkot. Ha mókust dobott, akkor ha van szabad makk azon a fán, ahol a mókusmama áll, ráteheti az egyik kismókusát. Ha csillagot dobott, azt csinál, amit szeretn: lép, makkot rak vagy etet. A játékot az nyeri, akinek először fogynak el a mókuskái.